(0352) 320 70 77info.bellona@hensan.com.tr | (0352) 320 01 60info.mondi@hensan.com.tr

İade ve Değişim Koşulları

İade ve Değişim Koşulları

  • İade etmek istediğiniz ürünleri; orijinal ambalajına zarar vermeden ve tekrar satılabilirliğini bozmadan tekrar paketleyin..
  • Sitemizdeki iade formunu doldurup onaylayın. Ekranınıza ve telefonunuza gelen iade kodunu bir yere not alın. İade formuna bu linkten ulaşabilirsiniz..
  • İade kodunuzu kullanarak herhangi bir Aras Kargo şubesine hazırladığınız paketi hiçbir ücret ödemeden teslim edin. Şubeden alacağınız gönderi kodunu kaybetmeyin.
  • İadenizin kontrolü artık bizde! Paketiniz bize ulaştığında kontrol edilecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
  • Eğer bir sorun yaşarsanız müşteri hizmetlerimizden destek alın. Müşteri hizmetlerimize destek talebi oluşturmak için tıklayınız.

İadeye ve Değişim Uygunluk Durumu

hensan.com.tr’de satılan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. hensan.com.tr iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Müşterilerimiz satın aldıkları ürünleri 14 gün içinde iade etme hakkına sahiplerdir.

İade etmek için gönderdiğiniz ürünlerde eksiksiz olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir.

  • Ürünün faturası, iade formu, 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ancak hensan.com.tr’nin bazı kategorilerinde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir. Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir.
  • İade etmek istediğiniz ürünlerinizi -ürünle ilgili istatistiki çalışma yapılabilmesi için- iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz.
  • İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
  • Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
  • İade işlemini başlatmak için iletişim bölümünden veya yada mail ile hensan.com.tr ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
  • İade edilen ürün; eğer siparişinizdeki promosyonları etkiliyorsa promosyonunun iadesi istenebilir, veya promosyon bedeli iade tutarınızdan düşülebilir. Örnek: 200TL üzeri kargo bedava promosyonundan yararlanılan bir siparişte 2 adet 75TL değerindeki üründen birini iade etmek isterseniz siparişiniz artık 200TL üzeri olmayacağı için kargo ücretinin kesintisi yapılacaktır. Eğer hediye ürün hakedişiniz olduysa hediyeyi iadenizle göndermediğiniz taktirde hediye ürünün de bedeli iadenizden düşecektir.
  • hensan.com.tr’ye gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1- 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.
  • Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, ithalatçı firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.
  • Kozmetik ürünlerin etkisi kişiden kişiye değişebilir. hensan.com.tr’den alınan ve kullanılan ürünlerin, alıcıları tamamen memnun etme garantisi yoktur. Bu sebeple kişisel memnuniyetsizliklerden doğan ve geri satılabilmesi mümkün olmayan ürünlerde iade talepleri kesinlikle kabul edilmemektedir.

hensan.com.tr sitesinden yapılan tüm alışverişlerde, aldığınız ürünle ilgili olarak, ürünün yer aldığı paketin kargo görevlisinin yanında açılması ve eksik veya hasarlı ürünler için tutanak tutturulması gerekmektedir. Bu tutanakla birlikte yapılan başvurularda, mağduriyet hızla giderilmektedir.

İade ve Değişim prosedürümüz yukarıda bahsedildiği üzere Tüketici kanunlarına tamamen uygun olup, sipariş veren tüm üyelerimiz bu şartları kabul etmiş sayılmaktadır.